Bus error

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Pon, 13 Wrz 2004, 21:18:16 CEST

Witam!

On Mon, 13 Sep 2004, Daniel [ISO-8859-1] Mróz wrote:

> [...]
            ^^^^^^^^^^
[...]
> Przepiecie bylo w innej czesci obwodu, nie na jednostce systemowej, wiec
> zasilacz nie oberwal. Niewykluczone jednak, ze cos przelazlo na plyte.
> Jesli to pamiec to jeszcze da sie przezyc. Jednakze oprocz tych kilku
> przypadkow calosc dziala bardzo stabilnie. Zadnych SEGFAULTow,
> spowolnienia pracy nic. Testowalem wrzucajac ponad 4GB plikow w ilosci
> ponad 100.000 do k3b, co zezarlo mi caly RAM i nie bylo zadnych
> problemow.

Po pierwsze chyba nie do końca się zrozumieliście (na początku), albo ja
nie do końca rozumiem - bo pad jak rozumiem był tylko zasilania,
ale zasilacz w kompie się nie spalił?

Ale swoją drogą z hw różne rzeczy się dzieją więc mogło cosik mu się stać
tak czy siak. Pamięć można sprawdzić jakimś sprytnym programem np. takim
x86 Memtest (nagrywa się na diskietkę/cd i bootuje z tego jeśli nie
znasz), a ogólnie sprzęt...można by zabootować jakiś Linuxowy LiveCD np.
PLD Live CD :) i trochę go na tym pomęczyć i zobaczyć czy będą problemy...

Jan Meizner
jm w pld-linux.org