Dwa łącza.

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Wto, 14 Wrz 2004, 09:48:44 CEST

Dnia pon 13. września 2004 23:01, Tomasz Ligocki napisał:
> 1. Pierwsze łącze (dotychczasowe), to osiedlowa sieć lokalna tutejszego
> providera. Ma bardzo dobre wyjście na świat przez http (ok. 30 kB/s
> "żywego" transferu ze świata poprzez proxy) i nienajgorszy upload przez
> http (nie mierzyłem, ale podobno kilkanaście kB/s) podczas normalych
> warunków. Podczas godzin szczytu (gdy młodzież wraca do domów i zasiada
> przed komputerami w dni powszednie oraz w weekendy) niemiłosiernie spada
> transfer, czasem nawet do kilkuset B/s w obie strony. Łącze jest na
> "radiu", więc bardzo złe warunki atmosferyczne znacznie pogarszają
> [...]

Czyli masz takie samo łącze jak ja - 256Kb/s. - radio

Nie może być tak, jak pada deszcz to nie masz wyjścia na świat - wywalające
się switche Ciebie nie interesują - ochrzań dostawcę i ma działać.  Chyba, że
to Twoje switche - to muszisz schować kable.  Ja swoje kable między domami
mam na uziemionej lince lub na siatce ogrodzeniowej.

Może trzeba dać mocniejsze anteny?  Albo ustawić je tak by się widziały?
Wzywasz gościa i ma działać!  Bulisz to wymagasz - przynajmniej ja tak
zrobiłem - teraz nawet przy burzy z ulewą działa bez żadnych przestojów ani
ograniczeń pasma.

Z uploadem też walczę bo mam 10-14KB i nie umiem wytłumaczyć gościowi, że to
mało - ale chyba niedługo go zbiję.

To tak by było w kwesti formalnej

Powodzenia
Miesiu