Bus error

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 14 Wrz 2004, 19:00:25 CEST

Dnia 14-09-2004, wto o godzinie 18:51 +0200, The Undefined napisał(a):
> dmesg powinien wtedy pokazywac jakies io error.
Niestety pokazuje. Na okres sypania bledami po logu caly system staje
deba. Czasami juz nie powraca do normalnej pracy. Niekiedy tez dysk sie
sam zresetuje. Wychodzi wiec na to, ze dysk sie sypnal.

> dysk scsi czy ide?
IDE

> sa bledy w smart-cie?
A o tym zapomnialem. Sprawdze dzisiaj (chociaz nie wiem po co).

> rpm -V prawde powie ;)
> (o ile rzecz jasna bedzie sprawny fizyczny nosnik, szyna i takie tam)
No wlasnie tutaj jest problem :)  Gdyby sie nie wywracal z bus error, to
naprawa plikow nie bylaby problemem.

Dzieki i pozdrawiam
Beorn