Bus error

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 14 Wrz 2004, 11:44:16 CEST

Dnia 13-09-2004, pon o godzinie 23:36 +0200, The Undefined napisał(a):
> niektórych czy wszystkich?
Z tego co zdazylem sie zorientowac to niektorych.

> baza rpm-a sprawna?
> na wszelki wypadek spróbuj rpm --rebuilddb
Sprobuje, ale wydaje mi sie, ze to jednak cos z dyskiem. Nie wiem tylko,
czy w takim przypadku moglyby byc generowane bledy szyny.

> re-co?
Takie cos, czego sie nie robi na uniksach ;)  U mnie raczej nie ma
wiekszego wyboru jesli sa pouszkadzane pliki i niewiadomo ktore.

Pozdrawiam
Beorn