Dwa łącza.

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 15 Wrz 2004, 02:17:48 CEST

On Tue, Sep 14, 2004 at 10:29:35PM +0200, Miesiu wrote:
> Za 5000zł to mogę założyć 9szt DSL/2Mb. Oczywiście gość musi coś zarobić więc
> powiedzmy że weźmie ponad połowę i założy tylko 4 co daje 8Mb czyli
> 1M_bajt/sek. Powiedzmy, że gość podzieli to szywno - czyli dla każdego
> 10Kbajtów/sek gwarantowane - a przecież nie każdy korzysta w tym samym czasie
> więc można przeznaczyć więcej dla każdego.
>
> Dodatkowo przecież łącze 2x szybsze nie kosztuje 2x więcej - więc kupując
> masowo łącza można kupić je taniej - przecież na rynku nie tylko TPsa daje
> łącza, no nie???
no.. oczywiście że nie tylko tepsa.
tylko że za cenę 4 2mbitowych dsli nic lepszo-szybszego nie dostaniesz
;)
mbit łącza w cdp/futuro/ipartners/... kosztuje "nieco" więcej niż
megabit dsla...
łącze rzędu 10mbitów w crowleyu to nawet przy dobrych układach ceny nie
mniejsze niż jakieś 10 tysięcy... więc bierzesz albo coś w miarę
pewnego, z gwarantowanym cirem, o pewnych parametrach... albo też
ryzykujesz i wchodzisz w dsl-e ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała