cups+HP815C+USB

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Wto, 14 Wrz 2004, 22:56:55 CEST

Użytkownik Miesiu napisał:

> Zainstaluj ze źródeł - make/make install i zawsze działa
>
> Miesiu

Mam tak samo...
Zreszta dlugo meczylem sie z hp5150 pod CUPSem - mialem problem z
komunikatem "Media tray empty!"
Tutaj:
http://www.linuxprinting.org/pipermail/general-list/2004q2/005416.html
wyczytalem ze problem lezy w 'buggy USB backend for CUPS'.

Chcialem juz brac sie za przebudowywanie tych pakietow, ale ktos
powiedzial mi ze wystarczylo doinstalowac jakis pakiet, ktory wcale nie
wyglada tak jakby mial akurat to poprawiac - bodajze foomatic-filters
wlasnie.
Bez problemu sie doinstalowal i dziala, a ze nie mam czasu zeby bawic
sie z drukarka, zwlaszcza ze jest mi teraz potrzebna to zostawilem jak
jest...

Natomiast przy probie upgrade'u hpijsa tez mam ten konflikt.

rum