postfix 2.x w Ra ?

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Wto, 14 Wrz 2004, 23:20:16 CEST

Mniej wiecej Thu, Sep 09, 2004 at 11:28:07AM +0200, zainteresowany Tomasz Buziak [uho] rzekl:
> witam,
>
> czy mozna bezproblemowo zbudowac sobie posfixa 2.x + sasl 2.x z cvs?
> czy ktos to robil, moze gdzies leza jakies gotowe paczki?

ja używam postfiksa 2 z saslem 1 i openldapem 2.0

> postfix 2.x - potrzebuje by odpalic http://www.high5.net/postfixadmin/,
> chyba ze jest inny interfejs www do zarzadzania kontami z postfixa 1.1.13 ?

nie próbowałem, ale wydaje mi się, że to powinno równie dobrze działać z
jedynką. Niezależnie od tego co autorzy o tym myślą ;-]

> jak ktos z was ma jakies doswiadczenie w tej sprawie, to prosze o lekkie
> podpowiedzi, thx

bawiłem się w kompilacje kombinacji postfix-sasl-openldap i w sumie nie
trzeba było się szczególnie żadnych wielkich czarów robić.

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%