postfix 2.x w Ra ?

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 09:44:52 CEST

Mniej wiecej Wed, Sep 15, 2004 at 02:20:46AM +0200, zainteresowany The Undefined rzekl:

> hm.. tak sobie myślałem...
> może by spróbować sportować do ra openldap 2.2? 2.0 jest.. od jakiś 2
> lat niewspierany.. ach strach mysleć ile w tym może być bugów...

próbowałem, pewnie że próbowałem ;-]

Automejki, autokonfy i można kaaaaawał heda przebudować :)
Tylko że to się skończy "wersją" Ac pod glibce stare i gcc stare...
No i nie wiem jak iksowe rzeczy, z tego nic nie dotykałem.

(samba 3.0.6 od jakiejś chwili u kumpla bryka np)

Mam bildery na x86, chce ktoś testować? mogę budować na życzenie, lub jak
leci

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A