problemy z irda w trybie sir

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 11:55:26 CEST

Dnia śro 15. września 2004 11:45, Jacek Konieczny napisał:
[...]
> Też zauważyłem takie same problemy z PLD, kernelem 2.6 irdą i T610.
> Rozwiązania nie znam -- do irdy używam kernela 2.4, którego i tak muszę
> mieć, bo pod 2.6 nie ma sterowników do mojej karty WLAN.
Aż taka jest różnica między T610 i T630? Bo ja mam ten drugi i nie mam
absolutnie żadnych problemów. Aż mi się wierzyć nie chce :-/ Kernel 2.6.7,
dystrybucyjny, wszystkie irdowe pakiety też. Może to raczej kwestia obsługi
chipu do obsługi irdy.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498