postfix 2.x w Ra ?

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 09:48:47 CEST

Mniej wiecej Wed, Sep 15, 2004 at 07:43:33AM +0200, zainteresowany Tomasz Buziak [uho] rzekl:

> obawialem sie sasla z ra ktory chyba by sobie nie poradzil z danymi trzymanymi w
> mysqlu, ale w sumie autoryzacje mam ustawiona przez authdeamon z courier-imap,
> w ac do sasla jest dodatkowa paczka cyrus-sasl-mysql-2.1.18-2, a w ra jej nie ma
> i nie wiem czy by na 100% taka kombinacja dzialala pod ra

sasl2 ma deczko inną konstrukcję, ale na ra autoryzację w mysqlu można
zrobić przynajmniej na 2 sposoby, z saslem2 to chyba już na 4 ;)

> narazie serwer jest na ac + 2.4.27-1 i chyba raczej nic sie z nim nie bedzie
> takiego dziac, ac juz praawie jest stabilne, jesli chodzi o paczki serwerowe,
> chyba ze sie myle :)

zostaw Ac, kiedyś w końcu trzeba zacząć tego używać. ;->

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%