pam_chroot - problem

Paweł Brzoza paveu w go2.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 09:56:46 CEST

Witam,
robie jail'a w pld i mam problem. Do katalogu, ktory user ma sie
chroot'owac autimatycznie po zalogowaniu skopiowalem basha, ls i
odpowiednie biblioteki do tego. Do z etc w chrootowalnym skopiowalem
passwd, services, group. Normalnie chroot z poziomu roota dziala bez
problemow, ale przy logowaniu uzytkownika nic z tego, wywala mnie. Moze
ktos kozysta z chroota przy logowaniu ? Co jeszcze musze zrobic aby
dzialalo ? Bede wdzieczny za wszelka pomoc