sterowniki ATI FireGL i problem z kilkoma ekranami

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 12:22:01 CEST

On Wednesday 15 of September 2004 11:52, Grzegorz Konopko wrote:

> A dlaczego doskwiera ci brak akceleracji, ja mam 2 razy wiekszy wynik
> glxgears na sterownikach z jądra niz tych od ati?

glxgears nie jest akurat żadnym wyznacznikiem. Mi glxgears działało lepiej na
radeonie 7000 (stery DRI) czy na jakimś S3 niż na rivie tnt2. A to są dużo
słabsze karty. Do testów lepiej nadaje się tuxracer (ma wyświetlanie fps)
albo jakiś wygaszacz GLX (z xscreensaver)

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User #318551

Linux 2.4.27 i686 PLD Linux up 15:50, 1 user, beer inside router;-)