eagle-usb i obciazenie systemu, troche OT

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 14:22:05 CEST

On Wednesday 15 of September 2004 14:03, Tomasz Buziak [uho] wrote:
> dodam jeszcze zapis z logow, po zerwaniu polaczenia: /var/log/kernel

Miałem w logach to samo:

możesz pokazać
cat /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-ppp0

Oczywiscie jak masz w nim haslo, to nie poakzuj.

Ja kiedyś stawiałem dwie neo na kartach USB zewnętrznych  na sterowniku OHCI

00:09.0 USB Controller: OPTi Inc. 82C861 (rev 10) (prog-if 10 [OHCI])
        Subsystem: OPTi Inc. 82C861
        Flags: bus master, medium devsel, latency 32, IRQ 9
        Memory at e0800000 (32-bit, non-prefetchable) [size=4K]

Oba działają na dziś (do jednego nie mam dostepu bo user sie nie skarży), choć
na obu płytach jest usb wymagające dodatkowego slotu do komputera.

Ja zauważyłem, że u siebie nie miałem linijki w ifcfg-ppp0

  PPPOA_NETADDR=192.168.60.30/24

I mam jeszcze pomysł, że neostradę można startować na końcu (w rc.local) kiedy
wystartują wszystkie usługi

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User #318551

Linux 2.4.27 i686 PLD Linux up 17:50, 1 user, beer inside router;-)