eagle-usb i obciazenie systemu, troche OT

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 14:50:29 CEST

On Wednesday 15 of September 2004 14:35, Tomasz Buziak [uho] wrote:

> [root w pldmachine log]# cat /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-ppp0
> PPPOA_EAGLE=yes
> DEVICE=ppp0
> ONBOOT=yes
> PERSIST=yes
> HOLDOFF=10
> USER="uholek w neostrada.pl"
> PPPOA_NETADDR=192.168.60.30/24
> ONBOOT=yes

Ja mam podobnie + to co dają pluginy do ppp

DEVICE=ppp0
ONBOOT=yes
PPPOA_EAGLE=yes
AUTH=no
MTU=1480
PERSIST=yes
DEFROUTE=yes
USEPEERDNS=yes
PPPOA_NETADDR=192.168.60.30/24
PAPNAME=""
PLUGIN_IFCFG_PASSWORD=yes
PASSWORD=""

> wlasnie qmpel ma taka karte usb ktora zalegala mu na polce, ale po
> wsadzeniu do kompa, on poprostu nie startuje :), coz pech, pewnie walnieta

Wsadz w inny slot pci lub pokaz lspci.

> kiedys byla startowana na koncu, gdy instalowalem z palca sterowniki, teraz
> gdy eagle jest z paczek, wpisalem to co trzeba do ifcfg, ale chyba w
> sposobach startowania nie ma roznicy (w rpmach zreszta nie ma startadsl,
> ani eaglectrl)

rpm -qf `which eaglectrl`
eagle-usb24-1.9.8-3

Ja mogę od siebie dodać, że przez ponad pół roku na komputerze z procesorem
Intel Pentium 200MMX z USB na płycie (Intel TX), neostrada się nie wieszała.
A komputer jak to mały routerek, obciążenie momentami miał wysokie (mldonkey,
samba, ftp, itd...)

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User #318551

Linux 2.4.27 i686 PLD Linux up 18:27, 2 users, beer inside router;-)