OO

Wawrzyniec Niewodniczański niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 20:01:06 CEST

Witam wszystkich to mój pierwszy mail na ta liste, wiec witam podwojnie.

Mam pewne problemy z OOfice.
I gdy go startuje to ma pewne watpliwosci do lini 411. Poniewaz wyglada mi
ona na cos zwiazanego z ms, wiec calego if zakomentowalem. OO poszlo, ale
tylko dla root, dla usera nic, zadnych logow. Ach linia 411 w pliku
/usr/bin/ooffice

Ten blad to
Use of uninitialized value in pattern match (m//) at /usr/bin/oocalc line
411.

A wiecie co teraz poszlo!
Blad sie pojawil, ale to nic. Dziewne rzeczy.
Jednak powazniejszy blad to brak czcioonki opensymbols. Nie jestem tego
pewnie, ale w forumle, ktora zostala zrobiona pod Slackiem (oczywiscie OO) w
miejsce gdzie powinna byc %beta nie ma nic. A poniewaz w liscie czcionek nie
widze open symbols, wiec sie domyslam, ze stad ten problem.

Czekam na uwagi.
--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php