jakie programy korzystają z $HOME_ETC

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 15 Wrz 2004, 20:17:55 CEST

It seems like on Wednesday 15 of September 2004 20:11, Tibsnorg Pieckymoosy
typed:
> Cześć
>
> Czy jest gdzieś spis programów, które potrafią korzystać z $HOME_ETC?
> (najbardziej mnie ciekawi czy to potrafią mutt, fetchmail, procmail)

Chyba najłatwiej przegrepować spece, bo zazwyczaj funkcjonalność ta jest
dodawana przez nasze patche.

> Czy
> jeśli mam ustawioną tą zmienną to po uruchomieniu programu utworzy on
> sobie pliki we wskazanym katalogu czy zwyczajnie w $HOME?

Przecież po to jest ta zmienna, żeby móc to dopasować.

> A tak przy okazji to czy ktoś pracuje nad tym czy idea poszła w
> zapomnienie? Mnie akurat się ten pomysł podoba. ;)

Całośc jest pomysłem Pawła Wilka. Zresztą zaglądnij do cvs-u.
-=- Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php -=-
To follow the path: look to the master, follow the master,
     walk with the master, see through the master, become the master.