kdm-3.3.0-2 - nie moge sie zalogowac

Michal Wisniewski mwisniew w wst-e.edu.pl
Czw, 16 Wrz 2004, 01:42:14 CEST

Boski Cinek wrote:

> W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 09/16/2004
> 12:40 AM:

> Tez tak mialem kiedy nie mialem pelnej aktualizacji KDE 3.23 do 3.3.
> Zaktualizuj wszystkie kde* poldkiem, qt i aRTSy. Potem oczywiscie
> restart kdm i powinno pojsc. Przynajmniej u mnie pomoglo.

Dziala tak jak powiedziales. Moze post przyda sie dla potomnych.
Dziekuje bardzo :)

--
Best regards,

Michal Wisniewski
Mail mwisniew w wst-e.edu(.)pl
GG 0x21CEC8
Mobile +48697330378

"Predzej sam siebie zgasze, niz się wypale"
                              F. Nietzsche