the gimp 2.0 i pl literki w katalogach

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Czw, 16 Wrz 2004, 09:25:06 CEST

On Tuesday 14 of September 2004 17:27, Lukasz Glebicki wrote:
>   Gimp nie widzi takich katalogów. Sprawdziałem na innym programie opartym
> na gtk+2 (gqview) i takie katalogi widzi.
>
> Dodam, że nie jest to zależne od typu partycji. Sprawdzałem na vfat i
> reiserfs. No i kodowanie znaczkow mam ustawione na iso-8859-2
> Bug w Gimpie?

Odpowiedź znalazłem na ircu:
Trzeba ustawić zmienną :
export G_FILENAME_ENCODING=

Co ciekawe powyższy wpis w .bash_profile daje polskie znaczki. Po znaku równa
sie nic nie ma. Jak próbowałem coś wpisać, miałem naruszenie ochrony pamięci.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User #318551

Linux 2.4.27 i686 PLD Linux up 6:30, 0 users, beer inside router;-)