dźwięk...

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 16 Wrz 2004, 19:32:28 CEST

Dnia czwartek, 16 września 2004 17:27, Mateusz Potrykus napisał:
> Posiadam PLD 1.0 RA kernel 2.2.x, więc rozumiem, że te linijki to nie do
> modprobe.conf tylko do module.conf, jak chcę uruchomić alsasound to
> wyskakuje coś takiego:
[...]
> KARTA DŹWIĘKOWA WBUDOWANA: AC'97 5.1 na chipsecie i845E, z google.pl
> wynika, że pasuje i810_audio. Co teraz?

A wynika to, że wersja alsy, której używasz, nie obsługuje twojej karty.
Albo sobie spróbuj skompilować jakąś starszą wersję z CVS-u. Wymagany
będzie przy tym  upgrade kernela na co najmniej 2.4. Albo, co zalecane -
przejdź na nowe PLD 2.0. Ja sobie zrobiłem instalację z LiveCD. Inaczej
tego nie pokonasz.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498