pld 2.0 - full instalacja

Darek darek w lotnie.pl
Czw, 16 Wrz 2004, 21:31:51 CEST

W liście z czw, 16-09-2004, godz. 20:41, The Undefined pisze:
> wszystkiego zainstalować się nie da.

ok , z tym "wszystkim" to przesadziłem... ale podobno na początku lepiej
zainstalować za dużo jak za mało.

> najprościej zacząć od zera. a potem jedynie dokładać to co jest
> potrzebne...

podobno poldek jest fajny bo sam pamieta o zależnościach miedzy
pakietami a jednak...instalacja np ettercap , elmo nie powiodła sie (3
pakiety gryzą sie ze sobą a zaczynałem od instalacji podstawowej -
BASE).
sprawdzałem PLD 1.0 i instalator też posiada ten błąd o którym
wspominałem na samym początku tej dyskusji
poza tym musiałem ręcznie zrobić wpis w /etc/modprobe.conf dla mojej
sieciówki mimo , że czarodziej miał to zrobić. Żalu o to do nikogo nie
mam...w końcu sam wybrałem PLD