fglrx + Xorg 6.7 = Problem.

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Pią, 17 Wrz 2004, 13:41:38 CEST

Dnia czwartek, 16 września 2004 14:57, Grzegorz Konopko napisał:
> Moze mi ktoś pomoże!!
>
> Prawdopodobnie po zabawie ze sterownikami fglrx albo po upgrade (sam nie
wiem,
> moze juz wczesniej nie było) nie mogę odpowiednio odpalić akceleracji na
> sterownikach z jądra.
> Wczoraj rano jeszcze wszystko było ok ale juz wieczorem i dziś próbowałem
> wszystkiego i nic. Akceleracja wprawdzie jest bo:
>

> $ glxinfo |grep direct
> direct rendering: Yes
>
> ale glxgears daje równo 100 albo 200 lub jakieś 99.x i odpowiednio  199.x w
> [...]

No coz, zwalone faktycznie jest coś bo randering faktycznie jest, jak
załączyłem tuxracera to smiga niezle, CS tez ma sie nie najgorzej.
Sprawdziłem to bo napotkałem na google podobny wątek i człowiek twierdzi ze
mu glxgears tez nic nie pokazuje a wszystko smiga ok.

Jak właczyć pokazywanie klatek w tuxracer bo chciałbym się z kimś porównać z
moim radeonem 9000, a moze jakis inny miarodajny test tylko nie UT bo nie
mam.