Jak budowac ze speca z wlasnymi flagami ??

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pią, 17 Wrz 2004, 18:27:48 CEST

Witajcie

Chcialbym sobie pobudowac troche pakietow, ale z wlasnymi flagami (czy
jak je zwal). Znaczy sie chce budowac z czyms takim:

-march=pentium2 -Os -fomit-frame-pointer -pipe -s

Co gdzie mam wpisac bym z takimi opcjami budowac pakiety ze speca. W
jakims .rpmrc mam to wpisywac ? Jak to zrobic ??

czy od tego sa LDFLAGS= CFLAGS= CXXFLAGS= ??
Takie znalazlem w moim phpinfo z php PLD.

Jak moge to pozmieniac ??

Aha, czy jak zbuduje pakiety na Celeronie 333 z takimi flagami, to na
Celeronie 433 tez beda dobrze dzialac. Na 99% jestem pewien ze tak,
ale jednak wole sie zapytac :)

Dzieki za odpowiedz.

--
Pozdrowienia,