pld 2.0 - full instalacja

Darek darek w lotnie.pl
Pią, 17 Wrz 2004, 19:53:08 CEST

W liście z pią, 17-09-2004, godz. 12:42, Piotr Skwarna pisze:
> u mnie za czasow pld 1.0 martwil sie o to pldconf, przykadowo mialem
> plyty cd z ra (ah co za czasu z softmodemem :) i klik klik w pldconfie i
> juz mam ustawione ze bierze pakiety z cdromu (i nawet mowi zeby wlozyl
> inna plyte :), nie dziala siecowka ? klik klik pldconf sam wykyl jaki
> modul jest wymagany, daje dhcp i juz, nie umiem ustawic samby ? klik
> klik i juz samba byla i to nawet widzina dla windowow :)

ok już sobie poradziłem :) . Wszystko instaluje sie już dobrze (z płyt).
widze , że PLD to dystrybucja dla wytrwałych użytkowników komputera :)
a co do instalacji PLD dla początkujących to myśle , że PLD Live (na
razie jeszcze beta) jest dobrym wyborem.
Pozdrawiam i dziekuje wszystkim za pomoc

Darek Lipski