Jak budowac ze speca z wlasnymi flagami ??

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 17 Wrz 2004, 20:55:59 CEST

On Fri, Sep 17, 2004 at 08:49:15PM +0200, Pawel Koska wrote:
> Tak wiec nie wiem co z tym zrobic... czy dodac ta opcje
> -fomit-frame-pointer czy sie jednak wstrzymac.
hm.. w duzym skrocie z wlasnego malego doswiadczenia... wszystko zalezy
od konkretnego przypadku oraz wlasnego komputera. bo czasami nawet
spuchniety kod bedzie dzialac duzo szybciej niz kompilowany z Os ;)
gdyby cos dawalo jakis zysk wydajnosciowy w kazdym przypadku i nie
powodalo by problemow - juz by pewnie bylo w standardowych opcjach
kompilacji pld ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała