Jak budowac ze speca z wlasnymi flagami ??

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pią, 17 Wrz 2004, 20:49:15 CEST

> [19:24 wolf w bajzel:~]% cat .rpmrc
> optflags:       athlon -O2 -march=athlon-xp -pipe -fomit-frame-pointer -s

OK, to tu wpakuje...
Wlasnie studiuje sobie http://pl.docs.pld-linux.org/zrodla_wiedzy.html
i jest tam link do
http://lubuska.zapto.org/~hoppke/too_much_to_learn/rpm/index.html
Jak sie dobrze wklika to znajdzie sie cos takiego:
"Uwaga!!!
'-fomit-frame-pointer' nie nadaje się do stosowania z kodem C++. Z
jakiegoś niezrozumiałego dla mnie powodu kod C++ kompilowany z tą
flagą potrafi się czasem znacznie rozrosnąć"

Calosc dostepna tutaj:
http://lubuska.zapto.org/~hoppke/too_much_to_learn/kompilat.html

Tak wiec nie wiem co z tym zrobic... czy dodac ta opcje
-fomit-frame-pointer czy sie jednak wstrzymac.

No ale puki co to bede kombinowac z:
[pawelk w masakrator pawelk]$ cat .rpmrc
optflags:       i686    -march=pentium2 -Os -fomit-frame-pointer -pipe -s
i zobacze co sie bedzie dzialo :)

--
Pozdrowienia,
 Pawel Koska