lpr w pld

Wawrzyniec Niewodniczański niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Sob, 18 Wrz 2004, 16:39:15 CEST

On Sat, 18 Sep 2004, Adam Gapiński wrote:

> Osóbka znana jako Wawrzyniec Niewodniczański, wystukała:

> Ja drukuję sobie ze swojego linuksa (PLD Ac) przez lokalnego cupsa do
> drukarki udostępnianej przez inną maszynę (PLD Ra) - też cups
> Na Ra udostępniona jest drukarka kyocera_raw (tylko kolejka w cupsie)[1] a
> ja ustawiłem sobie u siebie:
> Device URI:  http://192.168.1.2:631/printers/kyocera_raw
> i żeby cups korzystał z lokalnego sterownika od HPlaser

Dzięki.
Co prawda do podobnych wniosków doszedłem wcześniej, ale Ty upewniłeś mnie,
ze to tak ma być.
Okazało się, że bardzo dziwnie dodałem swój host to Allow, tak dziwnie, że
nic się nie dodało.

Twój opis to podstawa do uzupełnienia pld.doc tylko dlaczego akurat HPlaser?

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php