pld 2.0 - full instalacja

wolvverine@tarchomin.pl wolvverine w tarchomin.pl
Sob, 18 Wrz 2004, 10:41:39 CEST

Osobnik zwany Marteen w liście datowanym 16 września 2004 (19:51:27) raczył napisać:

M> Ja bym na twoim miejscu jeszcze poczekal na dopracowany instalator.

PLD live 1.0 bardzo ładnie sie instaluje a ma prawie wszystko

troche z upgradem musiałem powalczyć (o ile pamietam to między innymi:
kdebase-kmenuedit epiphany kdebase-kicker przeszkadzały w upgradzie
całościowym - robiłem go wczoraj)

mi na dzień dobry brakowało jedynie:

devfs/devfsd  - tutaj na dzień dobry najwieksze w sumie problemy

automount by sie przydał skonfigurowany na automatyczne montowanie
dysków zastanych w systemie po wejsciu do /mnt/katalog

obsługa ATI RADEON 9200 i innych

usunięcie z poziomu instalatora menu przy startowaniu systemu (pytań o tryb
graficzny itd. ustawienie tego na auto)

--
Michał Panasiewicz
http://www.wushu.pl