Jak budowac ze speca z wlasnymi flagami ??

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pią, 17 Wrz 2004, 21:29:49 CEST

> hm.. w duzym skrocie z wlasnego malego doswiadczenia... wszystko zalezy
> od konkretnego przypadku oraz wlasnego komputera. bo czasami nawet
> spuchniety kod bedzie dzialac duzo szybciej niz kompilowany z Os ;)
> gdyby cos dawalo jakis zysk wydajnosciowy w kazdym przypadku i nie
> powodalo by problemow - juz by pewnie bylo w standardowych opcjach
> kompilacji pld ;)

Ale wiesz jak to jest...
Czlowiek naczyta sie glupot a potem chce to testowac na wlasnym
podworku :) Pobawie sie... skompiluje paczki z jedna opcja... potem z
inna i porownam wielkosci. Ale jak porownac szybkosc dzialania np. KDE
Jesli roznica bedzie kilku procentowa to tego tak "na oko" nie
zobacze. Nawet jak bedzie wieksza szybkosc (o 5-10%) dla kompilatu z
-02, to czlowiek podswiadomie uzna ze z -0s bylo szybciej (bo wyszly
mniejsze pakiety).

No ale nie ma co gdybac, trzeba zabrac sie za kompilacje...
Tylko ze na Cel. 333Mhz i 256RAM kompilacje troche beda trwaly... ale
komp i tak dziala przez 24h to niech sie kompiluje.. Jak nie
kompilacje to rc5 sie bedzie liczyc :D Przeciez nie mozna marnowac
takiej mocy obliczeniowej :)

--
Pozdrowienia,
 Pawel Koska