lpr w pld

Wawrzyniec Niewodniczański niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Sob, 18 Wrz 2004, 15:22:33 CEST

On Sat, 18 Sep 2004, Artur Flinta wrote:

> W cupsd.conf (ale teraz nie jestem powiedzieć dokładnie w którym
> miejscu) trzeba było podać domenę w jakiej udostępniane są drukarki i
> cały proces udostępniania robił się automagicznie. Miałem taką
> konfigurację ponad rok temu w jednej firmie. W obecnej akurat używam
> drukarki udostępnianej przez WinXP.

Dzięki zaraz spróbóję.

> Nie wiem :)

No i widzisz, a na tej maszynie na której jestem adminem to mam takiego
użytkownika co to nie wiec jak używać Windowsa, bo po Dosie od razu
przesiadł się na Linuksam, czy najpierw innego Unixa. I w ogóle to taki
guru, no i on jak mówi, że "cups to chce udawać Windowsa, że niby wszystko
się samo robi, a przecież wiadomo, że nie", to człowiek od razu chce
zainstalować coś innego ;-).

A tak apropos p. Krzysztofa (tego naszego guru), to ostatnio stwierdził,
że PLD wygląda na dobrą dystrybucje, bo kod jest objętościowo mały... A
ponieważ on raczej uznaje tylko swoją dystrybucję, czy zasadniczo jej brak,
więc coś te słowa oznaczają.

Wawrzek

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php