lpr w pld

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 18 Wrz 2004, 15:11:37 CEST

Dnia 18-09-2004, sob o godzinie 14:01 +0200, Wawrzyniec Niewodniczański
napisał(a):
> Komp A ma drukarkę na paraller i jest podłączony do siecie. Stoi tutaj cups.
> Komp B chciałby trukować na drukrace z kompa A.Co mam ustawić w cupsie, żeby
> to zadziałało.

W cupsd.conf (ale teraz nie jestem powiedzieć dokładnie w którym
miejscu) trzeba było podać domenę w jakiej udostępniane są drukarki i
cały proces udostępniania robił się automagicznie. Miałem taką
konfigurację ponad rok temu w jednej firmie. W obecnej akurat używam
drukarki udostępnianej przez WinXP.

> A i gdzie cups ma filtry jakich używa do drukowania postscriptów?

Nie wiem :)

Artur