Problem z uprawnieniami w Ac

DoubleX doublex w wp.pl
Sob, 18 Wrz 2004, 18:18:35 CEST

Dnia Sat, 18 Sep 2004 14:22:27 +0200, The Undefined <undefine w aramin.net>
napisał:

> ja mam po prostu tak:
> [undefine w uc undefine]$ grep olymp /etc/fstab
> /dev/sda1       /mnt/olympus    vfat    noauto,user
>
> i sda1 to pierwsze urzadzenie podlaczane przez usb

> dodaj sobie użytkownika z którego to robisz do grupy proc
> [undefine w uc undefine]$ grep proc /etc/group
> proc::17:undefine
>
> i przeloguj się.

Dzięki, akcja z dodaniem grupy zadziałała.
Co do aparatu niestety nie działa.
Bo opcja o której piszesz odnosi się do mass-storaghe a Canon tego w
przeciwieństwie
do Sony'ego nie obsługuj. Tak nawiasem to miałem taki wpis i Sony tez
działało tylko jak root.