Problem z uprawnieniami w Ac

DoubleX doublex w wp.pl
Sob, 18 Wrz 2004, 18:20:24 CEST

Dnia Sat, 18 Sep 2004 15:43:27 +0200, Boski Cinek <boski_cinek w o2.pl>
napisał:

> W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 09/18/2004 12:58
> PM:
>
> Ja mam Canona A40. Zadnego pliku "usbcam.user" nie mam (kiedys gdzies
> takie pliki lezaly w share/doc do gphoto2 chyba, ale nie jestem pewien).
> Aparat normalnie chodzi bez roota. Mam zainstalowane:
> hotplug-2004_04_01-5
> libgphoto2-2.1.4-3
> Jak chcesz zeby ci dzialal musisz wykonac nastepujace czynnosci
> (przynajmniej ja tak zrobilem):
> 1) wygenerowac plik "/etc/hotplug/usb/usb/usermap"" za pomoca skryptu z
> [...]

Taki plik już wygenerowałem, ale niestety nie mam pozycji Camera w
/etc/group.
Kombinowałem żeby coś tam wpisać ale nie bardzo wiem jaki "numer" nadać,
czyli
camera::jaki-tu-mam-wstawić-numer???-:
Jakbyś mógł mi napisać to by był wdzięczny.