Problem z uprawnieniami w Ac

DoubleX doublex w wp.pl
Sob, 18 Wrz 2004, 23:22:16 CEST

Dnia Sat, 18 Sep 2004 23:23:04 +0200, Miesiu <linux_mdk w wp.pl> napisał:

> A czy tego Twojego A60 nie można potraktować jako dysku twardego?  Jak
> przestałem już dawno bawić się ciągle walącymi się prgami do
> fotocyfrówek i
> normalnie kopiuję jpgi na dysk twardy.
>
> Miesiu

No własnie w tym cały problem ze niestety ale nie obsługuje on mass-storage
czyli nie można go zobaczyć jako dysk twardy :/
A co do Twojego sposobu.
Mam równiez Sony P-52 który można potraktować jako dysk twardy. I z tego
korzystałem,
ale znowu tylko jako root. Żaden wpis do fstaba nie pomagał, nawet jak ten
podany
na początku wątku, abym mógł dostac się do aparatu również jako zwykły
user:
/dev/sda1       /mnt/aparat    vfat    noauto,user