PLD na AlphaStation - jak?

The Undefined undefine w aramin.net
Sob, 18 Wrz 2004, 23:44:06 CEST

On Sat, Sep 18, 2004 at 05:58:28PM +0200, leszeks wrote:
> Jak zainstalować na takim sprzęcie PLD?. NIe znalazłem ani iso ani
> bootkietek do instalacji.
> Więc czego użyć?
z alphą nie mam za wiele doświadczenia w kwesti akurat pld, ale.. pewnie
jest podobnie jak w przypadku sparc/ppc ;)
więc.. potrzebujesz bootstrapu z jakiejś innej dystrybucji. albo
uruchamiasz z jakiegoś livecd(nie wiem czy jest na alphę coś takiego),
albo tez instalujesz na innej partycji jakąś inną dystrybucję(ja na
sparcach zaczynałem z redhata 6.2, natomiast na ppc z debiana).
Następnie odpalasz statycznego poldka(gdzieś powinien leżeć...) i
instalujesz w chroocie pld. potem podmieniasz w milo(chyba tak się zwał
ten alphowy loader...) partycję z root na tą z pld i restartujesz.
powinno odpalić ;)
zapytaj się na ircu - napewno ankry i djrzulf używają pld na alphach,
więc powinni co nieco wiedzieć na ten temat, zapewne tez pomogą w razie
potrzeby :)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała