Problem z klawiatura w PLD cz.2

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 19 Wrz 2004, 12:45:59 CEST

Dnia 19-09-2004, nie o godzinie 12:14 +0200, szaspk w op.pl napisał(a):
> znajomy powiedzial mi ze problem lezy w kernelu...moglby ktos powiedziec mi jak go skompilowac???
> pozdrawiam

To niech znajomy powie coś na ten temat więcej, bo to faktycznie jakiś
ewenement, że nie działa klawiatura PS/2. Z drugiej strony mam
wątpliwości, czy nawet jak się dowiesz jak to kompilować czy coś Ci to
da, bo w efekcie i tak otrzymasz to samo jajko co w dystrybucji. Jak
wprowadzisz zmiany do tego jajka, to będziesz miał potem problemy z
przemieleniem całości albo z instalacją. To nie jest już takie
trywialne. Poproś raczej tego znajomego o pomoc.

Artur