www.pld-linux.org & live CD

havner havner w smtp.kamp.pl
Nie, 19 Wrz 2004, 13:44:32 CEST

On Sun, Sep 19, 2004 at 11:00:17AM +0200, PLD Linux wrote:
> odnoscie live-CD... jak ktos zakończył juz projekt to niech napisze PRACE
> PRZERWANE a nie tak. Poleciłem znajomemu PLD Linuxa, ten do mnie dzwoni ze
> to chyba jakas pomyłka bo ostatni news na live cd "12.06.2004 sobota 01:15"
> qrde chociaz by ktos cos napisał a nie zrobił ktos cos i do dzisiaj cisza...

To moze k.... pomozesz zamiast zrzedzic. Tacy ludzie jak Ty mnie o
wymioty przyprawiaja. Czy 3 miesiace to naprawde tak duzo? Czy ja jestem
zobowiazany wydawac co miesiac nowa wersje? Sorki, ale pracuje, musze z
czegos zyc, przejalem obowiazki RM'a AC i nie mam na razie czasu. A
prace NIE zostaly przerwane, wiec po kiego mialbym umieszczac taka
informacje?!

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org