www.pld-linux.org & live CD

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 19 Wrz 2004, 12:55:43 CEST

On Sun, Sep 19, 2004 at 11:40:46AM +0200, Miesiu wrote:

> Myślę, że czasem warto popracować nad formą ujmowania wypowiedzi.
alez to jest bardzo dobra i zgodna z prawdą forma.
PLD jest dla tych którzy wiedzą co robią, a nie dla tych co występują od
razu w kwesti "roszczeniowej" (bo mi się należy, jak nie zrobicie jak ja
chcę to sobie pójdę albo nie założę czapeczki i odmrożę uszy na dworze).

PLD jest robione w wolnej chwili przez ludzi którym akurat coś jest
potrzebne. Jak ktoś ma jakieś potrzeby nie porkrywające się z potrzebami
developerów, to.. albo moze sobie pójść, albo też samemu zostać
developerem i zrobić to co potrzebuje. Ew zapłacić jakiemuś by zrobił to
co jest potrzebne.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała