PLD na AlphaStation - jak?

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 19 Wrz 2004, 12:57:45 CEST

Dnia 19-09-2004, nie o godzinie 12:50 +0200, The Undefined napisał(a):
> wg mojego osobistego wrażenia pld na sparc/alpha/ppc i tak jest bardziej
> kompletne niż na amd64... (zwłaszcza że większość "poprawek" na amd64
> jest po to by się cos tam zbudowało, a przetestowac nie ma już kto...)

Chmm, no jakieś 2 miesiące testowałem, fakt, że tylko te pakiety jakie
potrzebowałem, ale zawsze coś :) Teraz procki musiałem oddać, czekam aż
powrócą i znowu coś będzie można na tym pomielić - będzie o tyle łatwej,
że kolejna płyta jaką będę testował to już jest do workstacji
dwuprockowej a nie serwera :) więc będzie można aspekty okołodesktopowe
pomęczyć.

Artur