X11-6.8

havner havner w smtp.kamp.pl
Nie, 19 Wrz 2004, 13:52:41 CEST

On Sun, Sep 19, 2004 at 10:15:13AM +0200, Maciej Paszta wrote:
> Czesc,
> Po ostatnim upgradzie X'wo (do X11-*-6.8.0-0.2) zauwazylem bardzo dziwna
> rzecz. Otoz kiedy proboje startx (KDE) w polowie ladowania wychodzi mi z
> X'wo. Nie ma zadnej informacji w logach ni na konsoli. Jednak jak odpale z
> root'a xinit-> startkde dziala wszystko w porzadku i nagle zwyklemu userowi
> (via startx) tez.....

Od razu chcialbym wyjasnic, ze 6.8 NIE jest w zaden sposob supportowane
w AC 2.0, to ze arekm sobie to puscil do test to jego sprawa, do
stabilnej wersji 2.0 nie wejdzie (do 2.1 prawdopodobnie juz tak, ale nie
6.8.1 tylko cos nowszego jak bedzie, 6.8 imo jest nadal zbyt
developerskie, jakby sie w to zglebic, tam napraawde duzo rzeczy nie
dziala jak powinno z calym compositem na czele)

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org