X11-6.8

Piotr Szymański djurban w pld-dc.org
Nie, 19 Wrz 2004, 15:06:26 CEST

Hi,
Maciej Paszta (Sunday 19 of September 2004 10:15):
> Po ostatnim upgradzie X'wo (do X11-*-6.8.0-0.2) zauwazylem bardzo dziwna
> rzecz. Otoz kiedy proboje startx (KDE) w polowie ladowania wychodzi mi z
> X'wo. Nie ma zadnej informacji w logach ni na konsoli. Jednak jak odpale z
> root'a xinit-> startkde dziala wszystko w porzadku i nagle zwyklemu userowi
> (via startx) tez.....
Dodaj do /etc/X11/xinit/xinitrc przed wywolywaniem Xclients cos takiego:
mkdir -m 1777 /tmp/.ICE-unix
chown root:root /tmp/.ICE-unix

Nie mam pomyslu czemu tak trzeba ani na ile to jest bezpieczne  :) Z x.org 6.7
dziala ok.
--
Piotr Szymański
djurban w pld-linux.org