ISO PLD 2.0 AC

Mateusz Potrykus netcomp w wp.pl
Nie, 19 Wrz 2004, 20:38:51 CEST

Chodzi mi, o to, że jak ściągam obraz ISO, który ma około
650MB, jak otwieram to ISO i chcę wypalić płytkę to pokazuje
mi, że jest tam ponad 1,20GB i nie zmieści się na płycie. Dla
przykładu, proszę rozpakować jakiś plik z ISO WinRAR'em. Po
rozpakowaniu zawartość będzie większą niż 1,20GB. Między innymi
na obrazie znajduje się tam folder apt, który ma ponad 600MB, a
folder PLD zajmuje kolejne 600MB. Czy konieczne jest nagranie
na płytkę folderu apt?

Utrwal Twoje wspomnienia z wakacji!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2FFoto.wp.pl&sid=237
Najwyższa jakość cyfrowych odbitek za grosze!