problem z evolutionem

Kamil 'paladine' Kosiński paladine w palanthas.homelinux.org
Pon, 20 Wrz 2004, 00:36:19 CEST

Wiatm
Mam poważny problem z evolutionem. Nie wiem kiedy to się dokładnie stało
(po upgradzie czegoś, a może z innego powodu), ale od pewnego czasu
podczas tworzenia wiadomości kursor przeskakuje automagicznie z linii do
linii. Problem wystepuje gdy odpowiadam na maila lub gdy używam jakiegoś
podpisu. Wszystko jest ok kiedy na początku tworzenia wiadomości okno
jest puste. Próbowałem zarówno wersji 1.5.94.1 jak i 2.0.0. A i chyba
najważniejsza informacja. Menadżer okien (metacity) wyrzuca mi coś
takiego:

Ostrzeżenie menedżera okien: Working around an application which called
XSetInputFocus (None) or with RevertToNone instead of
RevertToPointerRoot,
this is a minor bug in some application. If you can figure out which
application causes this please report it as a bug against that
application.

Jakieś pomysły w czym może tkwić problem?

Z góry dzięki za pomoc

--
|-------------- Kamil 'paladine' Kosiński -------------|