OOo 1.1.2-2 i jakaś lipa z bibliotekami

Pon, 20 Wrz 2004, 11:24:07 CEST

Osóbka znana jako Wawrzyniec Niewodniczański, wystukała:

> A ja w -2 nie mam fontów, a -3 nie mogę otwierać plików ;-(.

Może to coś Ci podpowie:
$ rpm -qa |grep openoffice
openoffice-libs-1.1.2-3
openoffice-libs-kde-1.1.2-3
openoffice-dict-pl-1.0-1
openoffice-dict-en-1.0-1
openoffice-1.1.2-3
openoffice-i18n-pl-gtk-1.1.2-3
openoffice-i18n-pl-kde-1.1.2-3
openoffice-i18n-en-kde-1.1.2-3

I jeszcze jedno - odpal może w konsoli takie oowrite i zobacz jakie wywala
komunikaty jak próbujesz coś otworzyć?

pozdrawiam