ISO PLD 2.0 AC

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Pon, 20 Wrz 2004, 18:43:20 CEST

Dnia 20 września 2004 o godzinie 18:11:17 z adresu netcomp w wp.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

MP> Zmieniałem program już wielokrotnie, każdy pokazuje, że
MP> zawartość ISO jest większa niż płytki CD (800MB), ISO dokładnie
MP> ma 12,8GB. Postanowiłem zainstalować PLD z dysku, ale nie wiem
MP> jakie mam podać źródło, tzn. czy ma być
MP> takie? /mnt/hda1/linuxpld/PLD/?

Jeeeeeesu człowieku nie kombinuj ! Już ktoś Ci wcześniej napisał, że
masz po prostu wypalić to iso na płytkę. Po co sobie utrudniasz życie.

--
Pozdrowienia,
milley

;) Wolski przyłożył ucho do ziemi i usłyszał tupot niedźwiedzich kopyt.