nowy rpm fluxboksa - problem

havner havner w smtp.kamp.pl
Pon, 20 Wrz 2004, 18:52:30 CEST

On Mon, Sep 20, 2004 at 03:27:16PM +0200, Maciej Świniarski wrote:

> tak - ja ..wlacz antyaliasing  - nie pytaj jak.
> Podobno na czystym konfigu smiga .. ale nie za bardzo mi sie podoba
> ..czyszczenie konfiga.
>
> ja to rozwiazesz daj znac.

Zabijasz mnie luzik swoja gluchota i lenistwem.
1. Na Twoim miejscu sprawdzilbym czysty config.
2. Mowilem: zmieniaj style na pusto, nagle uzyskasz z powrotem fonty
  (bez AA) i wtedy wroc do swojego stylu. Ale nie ma co. Lenistwo uber
  alles !!!

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org