Mplayer i XMMS

DoubleX doublex w wp.pl
Pon, 20 Wrz 2004, 19:57:46 CEST

Witam, pojawiły mi się problemy z tymi porgramami.
1.Mplayer od momentu aktualizacji przez poldka do wersji
do najnowszej wersji ,bodajże 1.05rc3 aczyna mi się co chwila wywalać.
Otwieram film, klikam żeby wybrac pliki z napisami i .zwiecha.
gdziekolwiek ym nie kliknął w trakcie odtwarzania obrazu na "ekranie"
MPlayera to mi się on zwiesza, czasami to nawet nie musze nigdzie naciskać
i sam
z siebie mi tak robi. Problemu nie ma gdy korzystam z "nakłdaki" Kmplayer.
Wtedy jest OK.
Czy ktoś ma podobny problem?? W sumie dzięki KMplayer mogę olac ten
problem no ale.......
2. XMMS mi oszalał, zaczyna mi odtwarzać pliki jak mu się podoba, bez
kolejności, tak jakby
opcja Random była aktywna, a nie jest. Wszystkie ustawienia przjrzałem,
przeinstalowałem
go i dalej mi odtwarza jak mu się podoba.  Klikam na jeden plik zeby mi
odtwazrała a on to
olewa i inny zaczyna odtwarzać. Zwariowany wariat czy co?? Wszystkie
wtyczki jakiekoliwek
miałem (oprócz we/wyjścia dźwięku) wyłączyłem i dalej nic. Czy ktoś ma
równiez takie cuś??