Mplayer i XMMS

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 11:16:18 CEST

Dnia 20-09-2004, pon o godzinie 19:57 +0200, DoubleX napisał(a):
> 1.Mplayer od momentu aktualizacji przez poldka do wersji
> do najnowszej wersji ,bodajże 1.05rc3 aczyna mi się co chwila wywalać.
> Otwieram film, klikam żeby wybrac pliki z napisami i .zwiecha.
> gdziekolwiek ym nie kliknął w trakcie odtwarzania obrazu na "ekranie"
> MPlayera to mi się on zwiesza, czasami to nawet nie musze nigdzie naciskać
> i sam
> z siebie mi tak robi. Problemu nie ma gdy korzystam z "nakłdaki" Kmplayer.
> Wtedy jest OK.
Uruchom mplayera z xterminala (poleceniem gmplayer). W momencie
zawieszenia przelacz sie na xterma i zobacz komunikaty mplayera. Moze to
conieco wyjasni przyczyne.

> Czy ktoś ma podobny problem?? W sumie dzięki KMplayer mogę olac ten
> problem no ale.......
U mnie jedyny problem z napisami jaki wystepuje po aktualizacji do
wersji 1.0 to zatrzymywanie odtwarzania po zaladowaniu napisow w trakcie
filmu oraz czasami problemy z ladowaniem napisow (np. zaskakuje dopiero
po ktorejs probie)

> 2. XMMS mi oszalał, zaczyna mi odtwarzać pliki jak mu się podoba, bez
> kolejności, tak jakby
> opcja Random była aktywna, a nie jest. Wszystkie ustawienia przjrzałem,
> przeinstalowałem
> go i dalej mi odtwarza jak mu się podoba.  Klikam na jeden plik zeby mi
> odtwazrała a on to
> olewa i inny zaczyna odtwarzać. Zwariowany wariat czy co?? Wszystkie
> wtyczki jakiekoliwek
> miałem (oprócz we/wyjścia dźwięku) wyłączyłem i dalej nic. Czy ktoś ma
> równiez takie cuś??
"Problem" przeskakiwania plikow moze wystapic w przypadku, gdy do
plikow, ktore chcesz odtworzyc nie masz uprawnien do odczytu, ale masz
uprawnienia do przegladania katalogu, w ktorym sie one znajduja (+rx).
Xmms dolacza taki plik do playlisty, lecz poniewaz nie moze go odczytac,
przeskakuje do nastepnej pozycji bez komunikatu o bledzie (w wiekszosci
przypadkow bylby on nieporzadany, np. w przypadku wrzucania na playliste
plikow z plyt).

Pozdrawiam
Beorn