poldek -i

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Śro, 22 Wrz 2004, 21:48:45 CEST

Dnia 22 września 2004 o godzinie 16:00:43 z adresu troll w pld-linux.org,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

MC> Niby od kiedy? RPM nie przewiduje w normalnych warunkach współistnienia
MC> dwóch wersji tego samego pakietu.
MC> I cholera dalej wychodzi na to, że człowiek musi być mądrzejszy od
MC> maszyny...

Hmmmm to w takim razie po cholerę istnieją linki vmlinuz.old i
initrd.old ? Po co możliwość startowania kilku różnych konfiguracji
systemu (także różnych kerneli) z lilo czy gruba ?

Konieczna jest możliwość zainstalowania nowego kernela i pozostawienie
starego choćby po to, że gdy nowy nie ruszy to zawsze można podnieść
maszynę ze starego ! Swego czas między innymi ja wywalczyłem takie
zachowanie z autorem poldka i poldek bardzo długo (do niedawna) tak
działał, że zostawiał stary kernel obok nowo instalowanego (jeśli
użyło się opcji -i). Jeśli ktoś to zmienił to totalnie spier*** sprawe
moim zdaniem. Zresztą od aktualizacji pakietów jest opcja --upgrade a
nie qrde -i (--install) !!!

--
Pozdrowienia,
milley

;) Powrócił do kraju, ale już nie ten, co niegdyś, bo był nieżywy.