ISO PLD 2.0 AC

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 18:56:15 CEST

On Tue, 21 September 2004 17:30:11 +0200, Dawid Per wrote:

> Czyżby używanie Outlooka było zakazane ?? Nie zauważyłem.

Ja też nie zauważyłem.

> Każdy używa takiego klienta jak lubi.

To prawda.

> Ja lubie outlooka i jego będę używał i nikomu nic do tego.

OK, ale...

   poldek> ls *outlook*
   błąd: *outlook*: nie ma takiego pakietu
   poldek>

...chyba pomyliłeś listy dyskusyjne? ;-)

--
Dariusz Laskowski                    Nawet fanatyczni terroryści mają jakieś
darlas at post.pl                    granice, użytkownicy Outlooka nie mają