ISO PLD 2.0 AC

Dawid Per dape w vp.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 20:03:22 CEST

havner dnia 21 września 2004 19:54 przyslal wiadomosc o temacie: Re: ISO
PLD 2.0 AC temat w ktorej czytamy co nastepuje:
> Czasy sa ciezkie, trzeba sie na cos zdecydowac ;-P

Na laptopie, który sie sypie pod Windowsem (znaczy nie tyle sypie, ale jest
wiele "mankamentów" - i to poważnych w używaniu) - mam WIndowsa XP (jego
właśnie używam na codzień), na stacjonarnym mam Mandrake (mam go od kilku
lat i działa mi świetnie, więc poco zmieniac ??). Na serwerze mam PLD
(miałem Debiana ale zdecydowałem się na zmiane i jestem bardzo zadowolony).
Więc ogólnie mówiąc to jestem zdecydowany :)

--
http://ipv6.dape.klodzko.pl